Здравейте!
Много сте права като твърдите, че като самоосигуряващо се лице разходите за осигуровки ще са за Ваша сметка. Те не могат да бъдат признати като разход за дружеството. Този вариант ще Ви  излезе по-евтино, а в началото на разработването на всеки бизнес минимизирането на разходите е много важно. Щом фирмата Ви започне дейност, в 7-дневен срок трябва да подадете в НАП декларация за самоосигуряващи се лица. И трябва да си внасяте осигуровките до 10-число на следващия месец.
Ако се осигурявате като управител, трябва да знаете, че по отношение на осигуровките договорът за управление и контрол е изравнен с трудовия. Много зависи каква е дейността на фирмата, при повечето консултантски дейности минималния осигурителен праг за управители за 2012 е 869 лв.
Надявам се, че поне малко съм Ви помогнала.

Поздрави!